Medzsik blogja

Friss topikok

Linkblog

Vagyok

2007.11.26. 23:05 | Medzsik | komment


Vagyok


Vagyok gyávák közt hős,bátrak között szerény.
Vagyok király a szolgáknak,s a királyoknak szegény.
Vagyok beteg ott,hol gyógyítanom kell.
Vagyok orvos,akkor is,ha járványt kapok el.

Vagyok jó,mert törődök és gondoskodom.
Vagyok gonosz,mert törődök és gondoskodom.
Vagyok gyenge,mert másban bízok.
Vagyok erős,mert bíznak bennem mások.

Vagyok hazug,mert nem hiszik,amit mondok.
Vagyok igaz,mert értek néhány dolgot.
Vagyok bolond,mert kinevetnek mások.
Vagyok bölcs,mert kinevetem a világot.

Vagyok gyerek,mert hiszek a meséknek.
Vagyok felnőtt,ha tudom,miről beszélek.
Vagyok korlátolt,mert nem értem az egészet.
Vagyok elfogult,mert meglátom a szépet.

Vagyok patak,folyó,tenger,óceán.
Vagyok üveg,kristály,törékeny porcelán.
Vagyok hamu,füst s illatos dohány.
Vagyok kávé,whisky,vagy a kopott pipám.

Vagyok Valóság,Légiós,Tündér.
Vagyok Angyal,Csillag,Tünemény.
Vagyok én magamnak,s másnak ő.
Vagyok Neked Te,s Nektek csak Költő.

Címkék: vers

süti beállítások módosítása