Medzsik blogja

Friss topikok

Linkblog

Bajtársak III.

2007.12.28. 00:55 | Medzsik | komment

Kipattant a szemem.A hátamon feküdtem,a kezem  homokba ért.Hallottam a tenger zúgását és pálmafák bólogattak felettem.Felültem és próbáltam összeszedni a gondolataim.A rajtam lévő ruhák nem tűntek ismerősnek.Fehér vászonnadrág,sportcípű,rövidujjú ing.
Egyáltalán hogy kerülök én ide ?
Vegyük sorba:
Tegnap este sör,aztán Mark hazacipelése,végül magam pakoltam ágyba.
Otthon,a lakásomon.

Jaj bazdmeg.Márk.

Most hol vagyok?

Biztos álmodom.Az öncspikedés és a pofon sajnos nem használt.Akkor mégsem álmodom?
Ekkor csapta meg a fülem a zeneszó.Mivel kezdtem magam elunni a parton ücsörögve és érdekelt honnan jön a zene.Nekiláttam a sziget feltárásank.Végigsétáltam a parton.

Ez a hülye megint megcsinálta.

Aztán egy kiugró facsoport mögött elém tárult a bár,a lampionok,emberek,asztalok,székek és tábortüzek rajzolta életkép.De furcsamód valahogy,egyre jobban hatalmába kerített az az érzés,hogy minden rendben van.Magától értetődőnek tűnt a bár és a többi dolog.
A pulthoz sétáltam.A néger csapos vigyorogva üdvözölt.
-Estét Uram.barnaby vagyok.Parancsol valamit inni?
-Jólesne.Sajnos azonban úgy tűnik,elhagytam a pénztárcám.
-Arra nem lesz szüksége.Ingyen van az ital.
-Akkor kérek egy whiskyt szódával.Meg pár választ.
Elémvarázsolt egy poharat.A pultalól elővett egy üveg 100 Piperst,felszódázta,jegelte és elémrakta.
-Egészségére.Meglátjuk miben segíthetek.
-Hol a fenében vagyok?
Sejtelmesen vigyorog tovább,és teljes nyugalommal válaszol.
-Ahol lennie kell,a paradicsomban.Hol máshol?
Próbálok nem kiakadni a válaszon.Csak elteszem magamban.
-És hogy kerültem ide?
-Azt sajnos én sem tudom.De kérdezze az urat,akivel érkezett.Ott ül maga mögött.
Ezzel egy asztalra mutat.Az asztalnál ül egy velem egykorú tag.Terepszínű gatyában,csupasz felsőtesttel.Sört szopogatva.Kezében szivar.Mikor meglát mosolyra húzza száját,és integet.
-Hát Barnaby,kösz mindent.Még látjuk egymást.
-Nincs mit uram.Szép estét.
Leülök az ismerős vigyor mellé
-Szevasz Mark.
-Helló Öreg.
-Megint egy hülye tréfa?
-Szerintem nem hülye.Te mondtad mindig ,hogy kamázod a Karib-flesset.
-Azt kamázom is.De leszokhatnál róla,hogy altatót keversz a piámba,és elrabolsz.
-Miért,azthittem Kanada tetszett...
-Egyszer visszakapod cseszdmeg...
-Sejtem.A cuccaim?
-Fönn a hotelben.Kérsz egy szivart?
-Ide vele.Csak hogy tudd.Gyűlöllek.
-Tudom,nyugi.Na,mi lesz? Belevetjük magunk az éjszakába és felcsípünk kettő vagy több szemrevaló hölgyet,avagy sem?
-Mit gondolsz ? Ha már elcipeltél ide...
-Nagyszerű.Látod,ezért vagyunk mi barátok.
-Együtt jóban,rosszban,baromságban.
-Holtunkiglan.
-Holtunkiglan.

süti beállítások módosítása