Medzsik blogja

Friss topikok

Linkblog

1

2009.01.05. 19:19 | Medzsik | komment

Válaszokat keresek,bár magam sem tudom
Mi volt a kérdés,vagy  ki tette fel.
De látod most mégis itt állok a világ szélén,
Cigarettát szívok és mosolygok.
Nem lenne rá okom,hisz közel a vég.
Mögöttem összeomlott házak,zokog a világ.
A hidakat rég felégették és csaholnak a veszett kutyák.
Átvágott torokkal ordítanak a szárnyafosztott angyalok.
Arcomon mégis szerény mosoly és ez már a harmadik szál.
Rajtam kívül senki sem érti az okát.
De én láttam rosszabbat.Rosszabbat mint a pusztulás.
Üres volt minden.Se élet se halál.
Nem voltak városok és nem énekelt madár.
Egyedül voltam a világon.Nem volt víz amiből igyak.
Nem tudtam mit enni.Nem ölelt vagy szólt hozzám senki.
Mikor minden üres és füledbe mar a savanyú csend
Megérted mennyi minden értékes.
Fáj amit most látsz?Egyszer ennek is vége lesz.
Minden újrakezdődik.A halál meg elmehet.
Szívj el Te is egy cigarettát.
Ne szólj semmit,ha félnél karonfoglak.
Isten hozott a pokolban.

Címkék: vers

süti beállítások módosítása