Medzsik blogja

Friss topikok

Linkblog

Bajtársak

2007.11.02. 19:00 | Medzsik | komment


A falnak vetettem a hátamat,és megtöröltem a homlokom.Két napja rohadunk ebben az istenverte városban,sehol egy lélek.Legalább ellátmányunk van.
Légiós szivarra gyújt,és a távcsövébe bámul.Mióta itt vagyunk,nem láttunk semmmit.Hirtelen oldalba bök és rámvigyorog.
-Egy konvoj.
-Mennyi?
-18-20 ember.
-Nem.
-De még nem mondtam semmit.És...
-Nem.Nem rohanjuk le őket.
Leteszi a távcsövet és felém fordul.
-Nos,Kedves Viktor,lenne szíves érveket felhozni,hogy miért ne tegyük?
-Örömmel,Kedves Márk.Egy: Tízszeres túlerő.Kettő:5 adag C4 et telepítettünk tegnap,a főutcán.Bevárjuk őket,és az betesz nekik.Ha marad valaki,a tiéd.
-Na de abban hol az élvezet? A kihívás?
-Lehet nálad a detonátor...
-Akkor jó.
Vigyorogva figyeli tovább a közeledő konvojt.Szivarral kínál.Elfogadom,most jólesik.Betárazom a fegyverem,és kikészítek még kettőt,biztos ami biztos alapon.Légiósnak is dobok kettőt,lefoglalja megfigyelés.Pokolian lassan közelednek...
-Mi a francért is jöttél Te a légióba? - kérdem tőle.
-Pénz,kaland,izgalom...Tudomisén...Erre vágytam.És Te?
-Utánad jöttem Te barom.Megmondtam,hogy vigyázok rád.
-Én meg azt,hogy nem kell.
-Nem téged féltelek,a befektetésem.Lógsz nekem,emlékszel?
Nevet és nem szól semmit.Én nem hagyom annyiban.
-Azért tudod,hogy golyót kapnék érted?
-Ahogy én is érted.De azért ne kezdjük el egymás farkát szopni.
A konvoj lassan a városhoz ér.Leteszi a távcsövet,csőre rántja a fegyvert és előkészíti a detonátort.Letámasztom a puskám.Célbaveszem a konvojt,lassan lekövetve őket.Nehéz a mesterlövész élete...
-Mikor jön az erősítés? - érdeklődöm.
-Hülye.Mi vagyunk az erősítés.
-Rohadt egy meló ez...
-Készülj,mindjárt...
-Velem vagy,öreg barátom?
-Voltam,vagyok,leszek.
-Holtunkiglan.
-Holtunkiglan.
A konvoj lassan begördül a főutcára...

süti beállítások módosítása