Medzsik blogja

Friss topikok

Linkblog

Bob

2008.01.20. 01:55 | Medzsik | komment

Beszélnék kicsit a személyes szigetemről.Van valami,azaz valaki,aki több figyelmet érdemel,mert életműve,tapasztaltsága és kisugárzása mellett nem lehet szó nélkül elmenni.

Igen.Bob.

A mindig mosolygó,barátságos színesbőrű csapos.Szigetem legjellegzetesebb figurája.Mindig kedves,előre tudja mit akarsz.És végtelen bölcsesség sugárzik a szemeiből.Mindez nem véletlen.Bob múltja sokkal többet tartogat,mint ahogy azt elsőre gondolnánk...

New Orleansban született.Apja még születése előtt titokzatos körülmények között eltűnt.Anyja belehalt a szülésbe.Egyedüli gyerekként nőtt fel,a nagyanyja nevelte.Bár sokat kérdezgettem,sosem árulta el igazi nevét.A nagymamájára is csak úgy utalt,mint a "Nagyi" vagy ahogy mindenki hívta: "Welta Mama".Ahogy Bob elmondta,az öreg nagy szeretettel és gondoskodással nevelte.Egy étteremben dolgozott szakácsként.Ami érdekesebb,Vudu papnő volt.Az egész környék hozzájuk járt gyógymódokért,segítségért,vagy csak egy tál jó húslevesért.Épp emiatt talán,Bob  maga is jártasságot szerzett sokféle szertartásban és egyéb számomra hókuszpókusznak tűnő dologban.Sokszor beszélt Welta Mamáról:

,,Emlékszem mikor még 6-7 éves lehettem,a Nagyi milyen sokat mesélt nekem a mocsárról és furcsa dolgokról,amiket Te Miszter,nem érthetsz meg.Ha rossz voltam,és rám akart ijeszteni mindig mesélt a Hosszú Fickóról,aki a mocsarakat járja,és a csontvázkutyáival gyerekekre vadászik,hogy megehesse őket és elrabolhassa a lelküket.Mindig a frászt hozta rám azzal a mesével...Aztán évekkel később,egy ködös éjszakán tudtam meg,hogy nem csak kitalálta...''

Tinédzser koráról nem sokat tudok.Csak annyit,hogy egy helyi banda tagja lett,majd később a vezére.Kicsit talán itt kezdett beletanulni az emberekkel való különböző bánásmódokba és kezdett kialakulni kiváló kommunikációs képessége.A bandát hamar otthagyta,és elindult egy jobb irányba .Elvégezte a főiskolát.Két évet dolgozott egy vállalatnál,amiről semmit sem tudok,csak az hogy nagyrabecsült tagja volt,és  elég szép jövedelemmel honorálták szolgálatait.

Majd egy hirtelen ötlettől vezérelve előbb végigjárta az El Caminot,majd beállt a Francia Idegenlégióba,igaz a kiképzés után 9 hónappal megszökött.Hazatérve beállt a seregbe.
Ott szinte azonnal kiszúrták adottságait és a CIA hoz került.
Ha erre terelődik a szó csak mosolygva annyit mond:"Tudja Miszter,mindenkinek megvannak a saját titkai..."
Gondolom itt tett szert a legkülönfélébb tapasztalatokra,amiből bölcsességét eredeztethetem...Meg persze tetemes vagyonának egy részére.

Idővel otthagyta a CIA t és Afrikába ment(a szigetem szomszédságába).Csempészkedni kezdett és bár tagadja,ez azóta is tart.Ismerettségemet egy helyi fegyveres konfliktus során kötöttem vele.Egy nap alatt kétszer mentettem meg az életét,persze ő háromszor az enyémet...Akkor egy helyi bárban csaposkodott.Mint mondta azért,mert megölné az unalom,ha csak tengene egész nap és mert szeret ismerkedni.

A mai napig nem sikerült összeszámolnom hány nyelvet beszél.Abban sem vagyok biztos,hogy létezik e olyasmi,amihez nem ért.Meglepő hogy mennyire fontos szerepet játszik szigetem életében,pedig szinte  nem is ismerem.Idestova 4 éve csapos a parti bárban,továbbá ő intézi a sziget ügyeit a távollétemben.

Sokminden történt az eltelt években,de egy ideje biztos vagyok valamiben.
Bob volt,Bob van, és amíg Én leszek,addig lesz Ő is...

süti beállítások módosítása