Medzsik blogja

Friss topikok

Linkblog

Bajtársak II.

2007.11.18. 23:18 | Medzsik | komment


Mikor kinyitottam a szemem,vakító fényt tudtam csak érzékelni és fertőtlenítőszag csapta meg az orrom. Meg persze szivarszag. És a jellegzetes arcszesz illata. Ahogy tisztult a kép,úgy vettem ki egyre jobban Légiós arcvonásait. Igazából csak egy hatalmas vigyort láttam.
-Jó reggelt,Csipkerózsika!
-Menj a picsába,korán van még ehhez...
-Na,morcosak vagyunk,Öreg? - piszkált tovább vigyorogva.
-Ha sokáig baszogatsz,esküszöm legközelebb nem kapok golyót helyetted.
-Igen? Én 12 mérföldet cipeltelek,míg találtam egy orvost. Hálás lehetnél. Tudod Te milyen nehéz úgy vinni valakit,hogy közben azzal fenyeget,hogy ha lerakom,seggbe rúg.
-Nem is mertél lerakni...És ne hidd,hogy olyan nagyon kényelmes a válladon fetrengeni.
-Esküszöm legközelebb otthagylak...
-Nem lesz legközelebb,kapod Te a golyót,én viszlek,hagyom hogy elhalálozz és azt mondom mindenkinek,hogy utolsó szavaiddal rám hagytad a kocsid...
-Szerinted elhinné valaki?
-Hogyne,csak jól meg kell szervezni. Telenyomlak morfiummal,és beszéltetlek,felveszem. Aztán otthon összevágom. Senki sem mondja meg,hogy nem így történt. Sőt! Még ki is tüntetnek...
-Azt hittem Te szarsz a plecsnikre...
-Így is van,de azok is érnek valamit...Másrészt,majd lesz mit apádnak adnom,ha már Téged nem hoztalak haza...Szerintem biztos elégedett lesz...
-Úgy sem tennéd meg...
-Na jó,tényleg nem...De csak mert még mindig tartozol...
-Persze persze....De jó ha tudod,hálás vagyok öregem.
-Elhiszem,de ne nézz rám ilyen buzisan,mert itt hagylak. Férfiak volnánk elvégre...Nem hoztál nekem valamit?Szivar?Whisky? Esetleg a pipám?
Vigyorogva nyúl a zsebébe és előkotorja az öreg,megkopott pipámat. És hogy ne árválkodjon,előkotor még egy doboz cseresznyés dohányt és egy doboz gyufát is.
-Csak hogy tudd,beleköptem mielőtt idehoztam....
-Sejtettem...
Ezen röhögünk egy jóízűt.
-A doki azt mondja, 2 hónap és mehetek vissza,nyelni a homokot és hallgatni Téged...
-Pedig épp kezdtem megszokni a hiányod. Ez így amúgy sem fair,te itt pihengetsz, a nővérek seggét bámulod,én meg döglök a melegben,és hagyom hogy ugráltassanak..
-Én akartam a légióba menni?Ne sírj már annyit!Tudom,hogy szereted ezt csinálni.
-Na igen, a régi jó légiós romantika,könnybe lábad a szemem...
-Ez most már kezd nagyon elrugaszkodni a valóságtól...
-Jó,nekem is lehetnek szép pillanataim...
-Inkább ittas. Mindegy. Miért is jöttél?
-Hát asszem épp ezért,hogy még egyszer megköszönjem...
-Igazán nincs mit. Ha már itt tartunk,megköszönhetnéd anyagilag is.
-Annyira azért nem szeretlek...
-Ugyehogyugye...Én itt ingyen megmentelek,és ez a hála...
-Szerintem ha én nem vagyok,Te sem vagy...És fordítva....Kvittek vagyunk
Előhúzza az általam már jól ismert ezüstflaskáját belsőzsebéből,és varázsol mellé két fém feles poharat. Kitölt két adagot,az egyiket felém nyújtja.
-Nos öreg cimbi,akkor egészségünkre!
-Egészségünkre!...Velem maradsz öreg?
-Ahogy mindig...
-Holtunkiglan.
-Holtunkiglan.

süti beállítások módosítása