Medzsik blogja

Friss topikok

Linkblog

Hav

2008.01.04. 21:36 | Medzsik | komment

Elvtársak!

Én tisztelem,becsülöm szeretem mindegyiküket.Felnézek magukra.Aláírom,hogy munkásságuk,életművük hozzátett valamit a nagy egészhez.
Megértem azt is hogy azt mondják,joguk van pihenni.

De kérem,Elvtársak!
A munka forntján kell harcolnunk,a közjó érdekében.

Én szeretem a telet,ahogy mindenki.A havat is.Megszépíti a városunk látképét,bevonja fehérrel az utcákat.Persze evvel nem becsmérelni próbálom a KPM-es elvtársak dolgosságát és szakmáját.Nem célozgatok arra,hogy az utcák ápolatlanok.Én nem.
Pedig tehetném.

De kérdemén Drága Elvtársak,kérdem én:Mi lesz azzal a hóval ?
Mert szép és jó.Csak közlekedni nem lehet rajta.
A szeretett állam,és az önkormányzat eltakarítja.Hisz' ez a dolga.
De nem mindenütt!Azokkal a részekkel mi lesz ?
Csak nem válik szégyenünkre?

Kérem Önöket Elvtársak,szánjanak rá 5 percet és kicsit ápolják az Önökre eső közterületet.Mert ez nem csak erkölcsi kötelességünk.Ez az érdekünk.
A szebb jövő velünk épül.És abban nincs helye havas utcáknak.

Hát kapjanak lapátra és tegyék amit kell.Itt nincs élni és élni hagyni.
Aki nem velünk,az ellenünk.És a hó biz nincs velünk.
Mennie kell.

Köszönöm a figyelmet,Elvtársak!

süti beállítások módosítása