Medzsik blogja

Friss topikok

Linkblog

Palackposta

2007.12.11. 17:58 | Medzsik | komment

Nálam az igazság,gondolhatnánk.Oldalakon keresztül játszom a bölcset,pedig semmi sincs mögötte.Én már csak iylen vagyok.Azt hinnénk,közéleti ember volnék.

Talán.Tény hogy az egész szakom megismer.Én meg kb 20 embert.Bunkóság,persze.Inkább lustaság.Csak kevés órán voltam.Amin megjelentem,ott meg elég emlékezetes lehettem.Szép is ez gyerekek.

Pedigpedig.

Elrekesztem magam.Van egy fasza kis szigetem.Azt mondom vannak Ők meg Én.Plusz pár ember,aki néha látogat,vagy akit néha áthívok.Önmagam száműztem.Van ilyen.Lakatlan szigetről meg az embernek borosüvegben illik üzenni,vérrel letépett pólódarabra írt üzenettel.
Kihagyom.

De ha üzennék,akkor sem lenne benne túl sok minden.

A lényeg hogy vannak olyan emberek az életemben,akiket nagyon szeretek.Leírom mégegyszer. Nagyon Szeretek.Csak éppen,néha nem így jön le.Sajnálom.Hihetetlenül.De nem szándékos.Ha valamit szándékkal teszek,az épp arról szólna,hogy megvédjem,ápoljam,pártoljam őket.Ha mégis bántom őket valamivel,akkor arra megvan az okom.És az sem saját indíttatású.Nem.Róluk szól.

Más dolgok is akadnak.Furcsa változások a kapcsolatokban.Amitől talán meg is ijednek bizonyos emberek.Sajnálom.Nem tehetek róla.De én tudom kezelni.Tehát nem kell belőle nagy ügyet csinálni.

Bizalom.Nekem ez kell.Ha valaki elveszti a belém vetett hitét és bizalmát.Azzal jobban megtapos,mint ha megofsztana a mindennapi sörömtől,vagy fizikailag bántalmazna.

Szóval ezt írnám le.Persze közben koktélt szürcsölnék és egy gyönyörű hölgy kényeztetne.Aztán úsznánk a tengerben,elmennénk sétálni a naplementében és a homokkal borított tengerparton aludnánk.Már ha aludnánk.Meg lenne egy kis bár a parton.Egy néger csapossal,akit Bobnak hívnak.Lennének ismerősök is.Mert nélkülük én sem volnék.Meg lenne hajnalig buli.

Meg persze azok akiket szeretek.Akik ott vannak a szigeten.Mert a sziget nem létezik számukra valójában.Akiket szeretek,azoknak nem több egy ábrándnál,ötletnél,kósza álomnál.Mert ők velem vannak.Szinte mindig.Ez számít csak.
Ők,akiket nem rekesztek ki.

De ha egyedül vagyok.Összeveszek azzal akit szeretek és fontos nekem.vagy ha épp unatkozom.Nos akkor ott a part, a pálmafák,ott van Bob és a koktélok.

A sarokban pedig félig portól fedve,benne egy megsárgult üzenettel,ott pihen egy ócska borosüveg.












Bob 

süti beállítások módosítása