Medzsik blogja

Friss topikok

Linkblog

Innovatív Feltalálások

2007.10.29. 14:44 | Medzsik | komment


Még mielőtt bárki azt hinné,hogy befordultam.

Nah most lássunk pár variációt egy témára.
Legyen a téma mondjuk az ivás.
Kitaláltam/tunk pár érdekes italt illetve fogyasztási módot,ami megdobja az este hangulatát.
Mindenekelőtt az egyik személyes kedvencem,a krémlikőr-fröccs.
2 dl Baileys,3 dl szóda,és pár jégkocka.
Furán hangozhat elsőre.Pedig istenkirály.
Lényege az,hogy az alapból mennyei krémlikőrünket feldúsítjuk szódával.
Kiemeli a kellemes ízt,tovább tart és a szomjad is sokkal jobban oltja.
Kiváló.Nyári estéken,nem tudok jobbat elképzelni.A sör után persze.

Második menetben álljunk reá a töményre.
Mindenki ivott már mézes pálinkát.Ugye hogy milyen jó.
Mi ezt továbbgondolva kifejlesztettük a mézes-tejszínhabos verziót.
Kell egy 1 dl es pohár.Félig a nedű,rá a tejszínhab,majd bedönteni.
És istenien csúszik.Komolyan mondom szinte addiktá váltam.
Teljesen más élmény.Egyszerűen finom.Ajánlom mindenkinek.

Aztán ihatunk még málnás sört,ha nagyonnemakarunk az alkoholról lemondani,de próbáljuk a lehető legminimálisabb mennyisét magunkhoz venni.
Hülyén hangzik,tudom.Én se értem.Ne is kérdezd.
A lényeg hogy 1:1 arányban a sört felhígítjuk málnaizű szénsavas üdítővel.
Kellemes,még az is simán ihatja,aki egyébként nem szívleli a sert.
Tudom,hogy ilyen ember nem létezik,de hátha mégis.

Perpill több nem jut eszembe.Amint van friss alkotás,azonnal jelentkezem.

süti beállítások módosítása